czwartek, 13 sierpnia 2020

Czy tak można ?


Dziś bardzo rozprzestrzeniła się metoda próbnego małżeństwa. To znaczy tego, że młodzi na długo przed ślubem mieszkają razem. To, że nie jest to po Bożemu religijni młodzi dobrze wiedzą. Lecz młodość jest górna i durna, co wcale ich oczywiście nie rozgrzesza, bo dziś młodzi ludzie wcale nie są głupi, czy nieświadomi. Ale co gorsze na pewno świadomi grzechu są ich rodzice, bo czasem jest tak, że taka para na kocią łapę mieszka pod dachem rodziców. I ci nic sobie z tego nie robią, żadnych wyrzutów sumienia, żadnego protestu. Spokojnie można przystępować do Komunii Świętej. Bo młodzi są dorośli. Są dorośli i gdy tak żyją z daleka od rodziców, to co rodzic może? Może tylko upominać i powinien upominać. Lecz jeżeli młodzi żyją tak pod dachem rodziców, to coś z wiarą rodziców jest nie w porządku !




2 komentarze:

  1. W Polsce wielu jest katolików zapisanych na listach w parafiach wg chrztu, ja też tam jestem, chociaż nie wierzę. Hierarchowie Kościoła przedkładają ilość nad jakość. W związku z tym nie ma sensu oceniać ludzi na papierze przynależących do Kościoła. Skoro procedura wystąpienia jest utrudniana, taka jest jakość jaka jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle najlepiej nie oceniać ludzi. Ocena należy do Stwórcy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...