piątek, 5 marca 2021

Moja Biblia

Dokładnie taką Biblię kupiłam na allegro dwa dni temu i już kilka stron przeczytałam. Na moim drugim blogu będę opisywać krótko od czasu do czasu, co przeczytałam. Jedyną Jej wadą jest to, że jest ciężka, bo waży 3 kg. ale za to jest w niej wszystko i czcionka też jest ok. Pomyślałam dość niedawno, że przecież Stary Testament jest fundamentem mojej wiary Chrześcijańskiej, Katolickiej. I już dawno powinnam była zapoznać się ze Starym Testamentem, ale jak to w życiu bywa do wielu rzeczy dojrzewa się z czasem. Najważniejsze jest, aby w ogóle dojrzeć.

4 komentarze:

  1. Czytałam początek. Skomentuję tutaj, bo nie mogę na drugim blogu: tymczasem ja jeszcze bardziej niż wcześniej nie rozumiem dlaczego jemy w boskiej Polsce kaszankę, podobnie jak nie wiem, skąd wzięło się zainteresowanie akurat napletkiem i dlaczego nagle odrąbywanie napletka przestało mieć znaczenie dla przymierza. Btw, jest syntetyczna krew, używa się jej, np. u ŚJ, gdy z powodu tego bajkopisarstwa nie chcą przyjmować ludzkiej krwi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że mam krew grupy AB rh-, bo taka sama została wykryta na Całunie Turyńskim i na chuście, czyli mam taką grupę krwi, jaką miał Pan Jezus. Dla mnie to niesamowity i niczym nie zasłużony zaszczyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak nawiązać do poprzedniego komantarza. Dziękuję za uśmiech o poranku, pozdrawiam 😊

      Usuń
  3. Odnośnie tamtego Twojego komentarza, to z krwią zwierząt nie wiem dlaczego tak jest u Chrześcijan. Być może dlatego, że Przymierze dotyczyło narodu Żydowskiego, który cały czas kultywuje ten zwyczaj przecież. Sam Jezus Chrystus mówił, że większe zło jest to, które z człowieka wychodzi, a niżeli to, co do człowieka wchodzi np. pokarm. Natomiast odnośnie obrzezania, to jaka inna część ciała mogłaby być obrzezana? Żadna inna nie pasuje, a tylko taka, która jest sprawcą życia, wydaje mi się.

    OdpowiedzUsuń

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...