sobota, 13 marca 2021

Nie będę już mogła .......

Dziś przeczytałam wypowiedź jednej ze znanych polskich aktorek, która niedawno skończyła 50 lat i pisała, czego już nie zdąży zrobić w swim życiu. W tamtym momencie zastanowiłam się nad swoim życiem i powrórzę za nią, że na pewno nie urodzę już dziecka, nie będę studiować mojego wymarzonego kierunku jakim jest psychologia i pracować w tym zawodzie, na pewno nie prozmawiam już z rodzicam i bratem, napewno nie naprawię błędów wychowawczych w stosunku do moich dzieci, na pewno nie zmienię przeszłości i tego co było w niej złe i niestosowne lub głupie, (prawie) na pewno też nie dokonam żadnych znaczących rzeczy w życiu dla siebie i dla innych, bo ostatecznie tak dużo czasu nie pozostało po pięćdziesiątce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...