poniedziałek, 22 czerwca 2020

Każdy z nas ma dary


Każdy człowiek posiada jakiś dar lub dary ofiarowane mu przez Pana Boga na starcie życia. I powinnością każdego z nas jest nie zasypywać ich w ziemi, lecz rozwijać i pomnażać. Bo tylko wtedy będzie nagroda u Pana Boga. Do niedawna myślałam, że nie mam żadnego wyjątkowego daru. Lecz dziś myślę, że mam jeden może niewyjątkowy, lecz na pewno coś wart. Ale tu powstaje w mojej głowie pytanie, czy eksponowanie tego daru nie będzie brakiem pokory wobec innych? Lecz z drugiej najważniejszej strony Pan Jezus powiedział, aby nie chować światła pod korcem, a wystawić je, aby świeciło wszystkim w koło. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...