sobota, 20 czerwca 2020

Spotkałam dwie osoby


Dziś spotkałam dwie osoby potrzebujące pomocy, choć każda z nich na swój sposób potrzebuje pomocy. Pierwsza osoba wymaga pomocy fizycznej, bo jest niepełnosprawna po ciężkiej chorobie. Lecz jest bardzo religijna i wiara dodaje jej sił. Druga spotkana osoba, to człowiek całkowicie pochłonięty nałogiem alkoholowym. Zarośnięty, zapuszczony i pozbawiony widoków na przyszłość. Wymaga pomocy fizycznej, lecz przede wszystkim pomocy duchowej, aby poddał się terapii antyalkoholowej, której nie chce się poddać. Pomóc może tylko Modlitwa i nic więcej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...