środa, 10 czerwca 2020

Niektóre cytaty Świętych z mojego zeszytu



        św. Ojciec Pio
 "Módl się, wierz i nie martw się"
       
        św. Jan Bosko
"Nie lękaj się niczego, kto ma Boga ma wszystko"
"Jeżeli Pan Bóg ze mną któż przeciwko mnie"

        św. siostra Faustyna Kowalska
"Zawsze pokora. Trzy razy pokora. Pokora wobec Pana Boga, pokora wobec ludzi i pokora wobec siebie"
"Świętość i doskonałość moja polega na ścisłym zjednoczeniu woli mojej z Wolą Bożą"   

        św. matka Teresa z Kalkuty.
 "Wszystko dla Jezusa, wszystko dla Jezusa, wszystko dla Jezusa" 
        
        św. Jan Paweł II
"Nie bójcie się tajemnicy Boga. Nie bójcie się Jego miłości"
"Wstań, nie skupiaj się na swoich słabościach i wątpliwościach. Żyj wyprostowany!"
"Wymagajcie od siebie choćby inni od was nie wymagali"
"Musicie być mocni tą mocą, którą daje wiara ! Musicie być mocni mocą wiary !"
"Przyszłość zaczyna się dzisiaj, nie jutro!"

        św. Hildegarda
"Choroby i dolegliwości nie są zesłane na nas za karę, za winy, za wady. Lecz są szansą daną człowiekowi przez Pana Boga, aby człowiek zmienił swoje życie, aby zwrócił uwagę na to, co jest najważniejsze lub dla innych dobrych celów w Planach Bożych. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...