wtorek, 9 czerwca 2020

Niektóre cytaty z Pisma Świętego


"Nie gromadźcie sobie skarbów na ziemi.....Gromadźcie sobie skarby w niebie.....Bo gdzie skarb twój, tam będzie serce twoje".

"Kto nie bierze swojego krzyża, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien". "

" Jeżeli kto chce pójść za Mną, niech się zaprze samego siebie, niech weźmie krzyż swój i niech Mnie naśladuje".

"Nie samym chlebem żyje człowiek, lecz każdym słowem, które pochodzi z ust Bożych". 

"A sprawiedliwy z wiary żyć będzie"

"Dopóki niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko wypełni".

"Do każdego, który przyzna się do Mnie przed ludźmi, przyznam się i Ja przed Moim Ojcem, który jest w niebie".

"Starajcie się naprzód o Królestwo Boga i o Jego Sprawiedliwość, a wszystko będzie wam dodane".

"Wchodźcie przez ciasną bramę.....Ciasna brama i wąska droga prowadzi do życia".

"Nie bójcie się tych, którzy zabijają ciało, lecz duszy zabić nie mogą".

"Strzeżcie się, żebyście uczynków pobożnych nie wykonywali przed ludźmi po to, aby was widzieli, inaczej nie będziecie mieli nagrody u Ojca, który jest w niebie".

"Gdy dajesz jałmużnę nie trąb przed sobą......Kiedy ty dajesz jałmużnę, niech nie wie twoja lewa ręka, co czyni prawa, aby twoja jałmużna pozostała w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu odda tobie".

"Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w owczej skórze, a wewnątrz są wilkami drapieżnymi".

"Nie każdy, który Mi mówi Panie, Panie wejdzie do Królestwa Niebieskiego, lecz ten, który spełnia wolę Mojego Ojca".

"Kto by między wami chciał stać się wielkim, niech będzie sługą waszym".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...