sobota, 27 lutego 2021

Czy ładnie?

Nie jedna kobieta około pięćdzisiątki, czy po pięćdziesiątce wygląda i czuje się jeszcze dość atrakcyjnie. Lecz mimo wyglądu i jej własnych odczuć jednak co pasuje kobiecie dwudziestoletniej lub około czterdziestoletniej, to niekoniecznie pasuje kobiecie starszej. Jak na przykład pewne uczesanie. U młodych osob fryzura składająca się z niesfornie ułożonych włosów a nawet można rzec potarganych włosów wygląda ciekawie i atrakcyjnie. Natomiast starsza kobieta w takiej fryzurze wygląda niedbale i nieciekawie. Dlaczego tak piszę, bo sama czasem noszę taką fyzurę, lecz uswiadomiłam sobie, że nie powinnam. Bo dziś w sklepie widziałam kobietę, która jest młodsza ode mnie i miała uczesane włosy w kuc, lecz tak niesfornie, jak noszą młode kobiety. I mimo tego, że ogólnie jest ona atrakcyjna bo dba o siebie, to jednak w takim uczesaniu wyglądała niedbale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...