czwartek, 11 lutego 2021

Wielkie szczęście dla wszystkich

Jakie to szczęście, gdy ktoś jest pogodny, radosny i sprawia wrażenie szczęśliwego nawet wtedy, gdy tak nie jest, bo na przykład cierpi. Niektórzy ludzie obdarzeni są Darami Ducha Świętego i mają taką naturę. Ja sama znałam i znam takie osoby, które mimo wszystko zawsze są wesołe i spokojne. Lecz znam też takie osoby, które wiecznie są zasępione, zamyślone, małomówne i nie wiadomo co myślą. Sami się dołują i dołują swoim zachowaniem wszystkich wokół, a zwłaszcza tych wrażliwych, którzy zwracają uwagę na zachowanie innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...