poniedziałek, 8 lutego 2021

Ubodzy świata

Brak środków na programy redukujące ubóstwo w budżetach afrykańskich państw oraz niskie tempo wzrostu gospodarczego spowodują, że do 2030 roku 90 proc. biednych z całego świata będzie mieszkało w Afryce, alarmuje Bank Światowy. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za ich biedę, bo duża część świata jest bogata. Wystarczy tylko się jeszcze bardziej zainteresować, zmobilizować i działać, a nie tylko gadać. Wiele osób pomaga głodującej Afryce, lecz nie wszyscy, którzy mogą, a każdy może, choć niewiele, ale zawsze. Pan Bóg nas kiedyś zapyta "Byłem głodny, a dałeś mi jeść?", "Byłem spragniony, a dałeś mi pić?", "Byłem nagi, a przyodziałeś Mnie?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...