piątek, 11 czerwca 2021

NAJŚWIĘTSZE SERCE BOŻE ma dziś Swoje szczególne Święto

Serce Boże nieustannie płonie wielką miłością i miłosierdziem do każdego człowieka. Wczoraj słyszałam wypowiedź chyba byłego już księdza, która dała mi wiele do myślenia, a mianowicie powiedział on, że "Pan Bóg jest niewyobrażalnie miłosierny dla człowieka żyjącego i wybacza człowiekowi każdy grzech, gdy tylko grzesznik żałuje. A dla człowieka zmarłego jest sprawiedliwy." To znaczy, że po śmierci nic już człowiek nie może zrobić dla swojej duszy. Pozostaje tylko dusza i Boża Sprawiedliwość. I nasza pomoc duszom czyśćowym oczywiście, bo my żyjący możemy im pomóc, a oni nic już dla siebie zrobić nie mogą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...