wtorek, 8 czerwca 2021

Dawniej karateka z 15 letnim stażem i dyrektor, a dziś bardzo uduchowiony ksiądz, zakonnik

Serdecznie polecam pogoglądać i posłuchać w internecie na kanale YouTube nauk, kazań, świadectw i komentarzy 48 letniego księdza Dominika Chmielewskiego należacego do Zakonu Salezjanów. Już dawno koleżanka mówiła mi o tym niezwykłym księdzu, lecz jakoś zainteresowałam się nim dopiero teraz. Jest to duchowny, który już na pierwszy rzut oka widać, że napełniony jest Duchem Świętym, bo od niego aż bije światło Boże. Poza tym niezwykle ułożony i kulturalny człowiek. Jego wiara i nauki są wiernym odzwierciedleniem nauk zawartych w Biblii. Mówi pięknie i prosto z serca i do serca. Duchowny, który był karateką, dziś kocha, uwielbia i przepada za Maryją, Matką naszego Pana Jezusa Chrystusa, której zawdzięcza uratowanie życia. Dziś popłakałam się na oglądaniu homilii, którą wygłosił niedawno na pogrzebie swojego ojcca. Zastanawiałam się wcześniej skąd się biorą tacy wspaniali ludzie i zrozumiałam, że to rodzice muszą być święci, aby takie były dzieci i tak było w przypadku tego duchownego. Wspaniali rodzice i wspaniała rodzina. Bardzo zdrowe moralne fundamenty od samego początku i nawet, gdy chwilowo dziecko zbłądzi, to i tak wróci na łono Pana Boga, Kościoła i niezłomnej i świadomej i mocnej wiary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...