piątek, 4 czerwca 2021

Jestem owieczką PANA JEZUSA

PAN JEZUS jest najlepszym Pasterzem, który zna Swoje owoce, a one Go znają i podążają za Nim. Jestem jedną z tych owieczek słabych i maluczkich. Zresztą wszyscy jesteśmy słabi i mali w stosunku do Pana Boga. Podążanie za Panem Jezusem jest bezpieczne za życia i po śmierci, bo daje wielkie szczęście, jakiego nie może dać świat. Lecz Pana Boga trzeba nieustannie poszukiwać i nieustannie się nawracać. Tylko życie wiarą każdego dnia pozwala ją pogłębiać w sobie i zamknąć nie tylko bramę, lecz także furtkę złemu, który nieustannie czyha na duszę człowieka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...