sobota, 15 maja 2021

Różnorodność ludzka

Ludzie różnią się od siebie charakterem, usposobieniem, wyglądem, a także wyznaniem i jeszcze wieloma innymi cechami. Na świecie jest bardzo dużo ludzi wierzących w Pana Boga i praktykujących. Są też tacy, którzy mienią się wierzącymi, lecz niepraktykującymi lub rzadko praktykującymi. Jak i żyją w każdym kraju ludzie określający się jako ateiści. Ja osobiście jestem osobą bardzo wierzącą i praktykującą. Gdy zastanawiam się nad ludźmi niewierzącymi, to ciekawa jestem ich toku myślenia. Bo skoro myślą, że po śmierci niczego nie ma, to po co człowiek w ogóle żyje? Kto go stworzył i po co go stworzył? Wiele osób na świecie uważa, że bez Pana Boga można żyć, ale jak bez Pana Boga umierać?

4 komentarze:

  1. Jestem niewierząca, ale nie bardzo umiem wyjaśnić Ci to, co czuję, bo jesteśmy bardzo różne. Nie martwię się brakiem nieba po śmierci, umiem nadać sens swojemu wolnemu czasowi bez odwoływania się do niewidzialnych istot. Na to jak umrę nie mam za wiele wpływu, chciałabym mieć więcej, natomiast nie zawracam sobie tym głowy na co dzień. Każdy z nas przeminie — wykorzystam jedyną szansę jaką mam na dobre relacje i przyjemnie spędzony czas, albo czas i tak minie, bez mojego uczestnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację czas każdemu mija bezpowrotnie. Każdy też ma wolną wolę i może żyć na ziemi jak chce. Ja osobiście jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, że jestem głęboko wierząca i na wszystko patrzę zupełnie inaczej niż niewierzący. Dla mnie wiara w Pana Boga w Trójcy Świętej jest wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w porządku. Ja mam czas i serce do innych spraw, które też mnie uszczęśliwiają :)

      Usuń

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...