wtorek, 25 maja 2021

Szczera prawda

To, co mówił Papież św. Jan Paweł II jest szczerą i sprawdzoną prawdą. Trudne sytuacje życiowe można przeżyć tylko dzięki Panu Jezusowi. Dzięki Jego opiece, dzięki zawierzeniu Mu i ufności w Boże Miłosierdzie. I dzięki Jego miłości, którą nas otacza zawsze, a szczególnie w trudnych i ciężkich chwilach. Ja osobiście w to wierzę i tego doświadczam. Z Panem Jezusem jestem odważna, pewna siebie i spokojna, bo wiem, że jestem w najlepszych rękach. I jak w piosence religijnej "Nie boję się, gdy ciemno jest, Ojciec za rekę prowadzi mnie".

2 komentarze:

  1. Nie tylko. Mój mąż przeżył diagnozę raka, najpierw rzekomo nieuleczalnego. Przeszedł wszystko od początku do końca jako niewierzący, oganiając się od osób duchownych, które pomimo jasno zaznaczonego braku wyznania śmieli zakłócać jego spokój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że wszystko w życiu jest po coś. W tym także choroba Twojego męża i Jego wyzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...