niedziela, 1 listopada 2020

Dzień Zaduszny

2 listopada, to Dzień Zaduszny. W tym dniu modlimy się za naszych bliskich Zmarłych, a także za nieznanych Zmarłych, którzy nadal przebywają w czyśćcu i spłącają swój dług wobec Sprawiedliwości Bożej. Ja mam wielu bliskich Zmarłych. Swoje dziecko, które zmarło w wyniku martwej ciąży. Potem zginął w wypadku mój ojciec. Kilka lat temu odeszła z powodu choroby nowotworowej moja mama, a niecałe 3 lata temu z powodu udaru mój jedyny brat, z którego odejścia do dziś nie mogę się otrząchnąć. Pozostała mi tylko dużo strasza ode mnie siostra i domowa rodzina oczywiście. Wieczny odpoczynek racz im dać Panie, a Światłość wiekuista niechaj im świeci na wieki. Niech odpoczywają w pokoju wiecznym. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...