piątek, 13 listopada 2020

W wiadomościach WP

W wiadomościach WP można przeczytać "Burza nad Kościołem. Nie będzie czego zbierać." Co za bzdura? Kościoła nie musowo bronić. Kościół się Sam obroni. Bo Kościół, to Trójca Święta i dopiero lud wierny. Pan Bóg nie da zniszczyć tego, co Sam zbudował. Na pewno na świecie i w naszym kraju są duchowni, którzy odstają od zasad wiary i od zasad prawa cywilnego. I takich trzeba ukarać solidnie. Lecz najwięcej jest prawowitych i wspaniałych kapłanów, którzy poświecają się dla ludu Bożego. I nie można w czambuł wszystkich mierzyć jedną miarą i wrzucać do jednego worka. Pan Jezus nauczał i wszystko przewidział, co umiejscowione jest w Pismie Świętym, że przyjdą pokusy, burze społeczne, prześladowania wiernych a nawet zabójstwa, klęski żywiowłowe, rozłamy w Kosciele, fałszywi prorocy, buntownicy, lecz ostatecznie zwycięstwo należy do Pana Boga. I w Prawie Bożym nie zmieni się nawet jedna kreska, nawet jedna jota dopóki się wszystko nie wypełni. "Burza nad Kościołem. Nie będzie czego zbierać", to może napisać tylko osoba niewierząca lub chwiejna pod wzgledem wiary. Albo taka osoba, która pisząc artykuł wymyśla taki tytuł, aby przyciągnąć czytających.

2 komentarze:

  1. Ta rzekoma burza została wywołana przez prawdę o czynach. Głosiciele tej prawdy są zazwyczaj z zewnątrz kółka wzajemnej adoracji, które samo siebie, o ironio, obwołuje miłośnikiem prawdy. Nie orzekam o tym, co będzie z KrK, to jeden z wielu kościołów i wyznań, zakładam, że nie będzie tego, będzie jakiś inny. U mnie słoneczko dzisiaj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam!U mnie też świeci słoneczko.

    OdpowiedzUsuń

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...