niedziela, 15 listopada 2020

Szatan działa

Dziś w Polsce jak nigdy łatwo jest zauważyć działanie szatana, który ma w naszym kraju swoje pięć minut. Wiadomo, że jedne nagromadzone sprawy, o których wszyscy wiemy trzeba definitywnie załatwić, lecz ludzie podjudzani złym duchem wciąż wymyślają inne nowe, byle tylko coś złego się działo. To właśnie jest działanie szatana. I wszystko zaczęły kobiety, jak kiedyś zaczęła jedna o imieniu Ewa. Nie na darmo jest powiedzenie, że gdzie diabeł nie może, tam babę pośle. Kto to widział, żeby matka walczyła o śmierć dla dziecka? Kobiety też doprowadziły do tego, że są dewastowane Kościoły i zakłócane Nabożeństwa Święte. Kobieta też występuje z propozycją zmiany nazwy placu Jana Pawłą II, jak dziś słyszałam w wiadomościach. No ale wiadomo jest z lewicy. Jednak mmo to WSTYD dla wszystkich Polaków. Czasem myślę, że tyko Polak może być taki durny i pochopny.

4 komentarze:

  1. Jestem dumna z tego, że kobiety nareszcie biorą sprawy w swoje ręce. I to jest jeden z niewielu powodów dla których żałuję, że mnie akurat teraz w Polsce nie ma (ważniejszym jest jeszcze to, że nie ma mnie z rodzicami, na szczęście dobrze sobie radzą). Dobrze jest w końcu zrozumieć, że nikt nie zrobi niczego za nas i nikt nie musi się nami opiekować, bo jesteśmy dorosłymi ludźmi, którzy sami podejmują decyzje. O placu nie słyszałam, ale kult jednostki w Polsce przekroczył granice przyzwoitości (zresztą w swoim czasie w Irlandii również).

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja Ciebie również :) Uważam, że nadzieja jest dla wszystkich, dopóki żyją.

      Usuń
  3. Tak, nadzieja umiera ostatnia.

    OdpowiedzUsuń

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...