piątek, 29 stycznia 2021

Czas

Ludzie najczęściej mówią, że czas, to pieniądz. A ja myślę, że pieniądz, to guzik. Dla mnie czas to złodziej. Łapie chwile naszego życia i szybko ucieka. Gdy jesteśmy młodzi wolniej ucieka. Lecz wraz z naszym wiekiem biegnie coraz szybciej. Ja osobiście mam poczucie uciekającego czasu. I zdaję swobie sprawę z tego, że niedługo będzie czekać wieczność, bo gdyby człowiek pożył jeszcze nawet kilkanaście lat, to i tak już niedługo. A wogóle to nie wiadomo ile pożyje, może i nie tyle. Jedno jest pewne, że trzeba zacząć bardzo starać się o dobrą wieczność i nie marnować czasu, który pozostał.

3 komentarze:

  1. Czasu faktycznie jest mało, bo i koniec nie do przewidzenia. Trzeba żyć jak się chce od teraz, bo powtórki nie będzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I widzieć szklankę do połowy pełną też warto.

    OdpowiedzUsuń

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...