poniedziałek, 25 stycznia 2021

DUCH ŚWIĘTY

DUCH ŚWIĘTY działa w naszym życiu każdego dnia. Na przykład dziś rano usiadłam do pracy przy komputerze, a on popsuty i absolutnie nie mogę wejść nawet na pulpit nie mówiąc o internecie. Próbowałam różnymi sposobami go uaktywnić i nic. Wciskałam wiele klawiszy i nic. Pomodliłam się więc szczerze do Ducha Świętego, z prośbą o natchnienie, co mam zrobić? Po czym otworzyłam oczy i bez namysłu tak odruchowo wcisnęłam klawisz F1 i od razu komputer zczął działać bez zarzutu. Niektórzy powiedzą, że to zbieg okoliczności, że wcześniej naciskalam nie te klawicze. Lecz ja wiem na pewno, że to działanie Ducha Świętego, bo już nie raz mnie natchnął Swoją Mocą i prowadził w różnych życiowych sytuacjach. Dziękuję Ci Duchu Święty za wszystko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...