wtorek, 27 października 2020

Boże, jak ja się boję kary Bożej za postępowanie polskich kobiet i jaki jest mi wstyd przed światem za demonstrujące i rozwścieczone kobiety

Polskie kobiety zjednoczyły się i chcą zabierać życie, krórego dawcą jest Pan Bóg. Mało tego, bo poszły dalej i próbują wtargnąć do Kościołów. Papież św. Jan Paweł II na pewno przewraca się w grobie. Młodzi ludzie wczoraj pokazali swoje oblicze, w jak najnajlepszym wydaniu broniąc Kościołów. Jeżeli starsi wierzący siedzą cicho, choć nie wiem dlaczego, to chwała młodzieży za przypomnenie starszym tego, jakie są najwyższe wartości człowieka "BÓG, HONOR, OJCZYZNA". DZIĘKUJĘ WAM MŁODZI LUDZIE ! PROWADŹCIE DALEJ DZIEŁO OBRONY KOŚCIOŁÓW I RELIGIJNYCH WARTOŚCI. Ja myślę, że ktoś stoi za tymi kobietami, gdyż zaczynają się pojawiać i inne niezwiązane z ich sprawą postulaty. Sądzę, że zaczęły same, lecz widząc co się dzieje opozycja lewicowa włączyła się i probuje ugrać coś dla siebie, to znaczy przy pomocy rozwścieczonych kobiet obalić władzę istniejącą. I kieruje tymi kobietami po wypraniu przewodniczkom mózgu. Tutaj ewidentnie szatan już dawno przystąpił do działania. Widać działanie szatana na odległość. Poza tym, że opozycja rządu manipuluje kobietamu, to jeszcze wśród samych kobiet znalazły się takie, które pragną zaistnieć. Zaprzepaszczają siebie, polskie wartości i zaprzepaszczają inne kobiety, bo tłum bardzo łatwto jest podburzyć. I niektóre kobiety na tym żerują dla swojej sławy i władzy. Szatan próbuje tryumfować, lecz to tylko na razie Pan Bóg dopuszcza jego knowania, bo chce sprawdzić ludzkość. Z Panem Bogiem jeszcze nikt nie wygrał i nigdy nie wygra. Szatan też nie wygra przy pomocy kobiet, ani nikogo innego. Dobrze o tym wie i dlatego jest taki rozwścieczony. A pomagają mu polskie kobiety. Boże, jak ja się boję kary Bożej za postępowanie polskich kobiet i jaki jest mi wstyd przed światem za demonstrujące i rozwścieczone kobiety.

3 komentarze:

  1. Oczywiście, że nagrodę lub karę za swoje życie poniesiemy indywidualnie na Sądzie Bożym, bo każdy ma wola wolę. Lecz tak, jak już wcześniej pisałam pewną karę poniesiemy zbiorowo wszyscy (już o tym pisałam). Zresztą już ponosimy karę zbiorową, zobacz co dzieje się na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. C.d. Moniko chce jeszcze dodać, że niczego sobie nie nakładam do głowy. Wszystko co piszę pochodzi z mojej głębokiej wiary i z mojej misji życiowej "Głosić Pana Jezusa na wszystkie strony świata, za przyczyną Najświętszej Maryi Panny i Świętego Józefa". Przecież to pisze na górze w moich blogach.

    OdpowiedzUsuń

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...