sobota, 24 października 2020

Niebo się marzy

Zapewne wielu z nas marzy o niebie kiedyś po swojej śmierci. Niebo marzyło się też wielu ludziom przed nami i zapewne w przyszłości będzie podobnie. Niebo jest możliwe do osiagnięcia dla każdego, lecz nie jest to dane nam z przydziału. Pan Jezus poprzez Swoją Mękę Krzyżową dał możliwość nieba dla każdego człowieka. Lecz, to człowiek sam musi chcieć się tam dostać dzięki wierze, miłosierdziu i prawemu postępowaniu. Wiekszość z nas zapewne uważa, że daleko mu do nieba. Ja również zawsze mam takie wrażenie, że nie zasługuję na niebo absolutnie. Lecz mam zamiar starać się ze wszystkich swoich sił, aby zieniać się na lepsze i zawalczyć o niebo. Lecz sam człowiek zbawić się nie może. Zbawienie może dać mu tylko Pan Jezus. U człowieka nie jest to możliwe, a u Pana Boga wszystko jest możliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...