wtorek, 20 października 2020

Jak to w pracy bywa

Jak ważne są stosunki w pracy pomiędzy współpracownikami zapewne wie każdy pracujący. Bywa, że jedna osoba potrafi swtorzyć wspaniałą atmosferę i zawsze zażegnywać wszystkie spory, że rano chce się biec do pracy. A w innym przypadku jedna osoba potrafi stworzyć piekło na ziemi dla osób z nią pracujących. Zawsze pragnie być w centrum uwagi, zawsze najlepiej wie, zawsze musi postawić na swoim i to zawsze ona ma rację. Zarzyczy wszystkich, wyśmieje, krytykuje i oplotkuje. W konsekwencji czego wszyscy się jej boją i schodzą jej z drogi lub przytakują posłusznie. Nawet, gdy ktoś się takiej osobie sprzeciwstawi, to i tak przegra, bo nikt nie stanie po jego stronie w obawie przed taką dyspotyczną osobą. Ja kiedyś w swojej pracy miałam i taki i taki przypadek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...