środa, 30 września 2020

Dzisiejszy dzień

Dziś u mnie dzień szary, ponury, deszczowy, lecz nasze samopoczucie psychiczne nie zależy od pogody. Samopoczucie fizyczne czasem zależy w zalezności od tego, jak kto reaguje na zmiany atmosferyczne. Lecz samopoczucie psychiczne zależy od tego ile światła mamy w sobie. I to sprawia, że jesteśmy radośni i szczęśliwi lub nie jesteśmy tacy. Bo radość, uśmiech i szczęście znajdują się w nas samych. Nawet w najbardziej posępny dzien możemy być uśmiechnięci i radośni. Takie szczęście, radość i spoój ducha daje bliskość z Panem Bogiem. Pan Jezus jest Radością, Szczęściem i Światłem, które rozjaśnia nawet największy mrok. Uwierzcie mi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...