wtorek, 29 września 2020

Niedoskonałość moja

Jestem bardzo niedoskonała, grzeszna, słaba, a nawet głupia. Tak właśnie o sobie myślę i nie jest to przesada. Lecz mimo tych wad i słabości zawsze mam na myśli słowa "Jezu ufam Tobie, Jezu ufam Tobie, Jezu ufam Tobie", których nauczyła nas św. Faustyna Kowalska. Bez wiary w Pana Boga i w Miłosierdzie Pana Jezusa oraz w pomoc Ducha Świętego wszystko byłoby dla mnie puste, nijakie, smutne, gorzkie, nic nie warte. I nie tylko tak myślę w chwilach smutnych, lecz również w chwilach radosnych. W chwilach smutnych Modlę się o pomoc i miłosierdzie. A w chwilach radosnych dziękuję za otrzymane łaski. Każdego dnia mam wielokrotnie za co dziękować Panu Bogu, nawet częściej niż prosić o łaski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lenistwo i brak mocnego postanowienia

Dawno mnie nie było na blogu. Jakoś tak się rozpuściłam w lecie w przenośni i dosłownie. Przybyło też dolegliwości. Nigdy nie byłam wrażliw...